Świetne zestawienie benchmarków dla e-commerce. Jak zachowują się ludzie, czego szukają, co ich odrzuca. Raport za raportem.

Zobacz zestawienie


Black Friday za nami. Oczywiście na tą okazję powstało mnóstwo reklam. Parę najciekawszych zebranych poniżej zobaczycie na stronie Marketing Week.

Zobacz reklamy


Raport  „M-commerce. Kupuję mobilnie 2016” przygotowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Opisuje bieżące trendy dotyczące kategorii kupowanych na mobile i desktop. Opisuje również aktywności towarzyszące zakupom, cechy atrakcyjnych sklepów oraz wiele, wiele więcej.

Zobacz raport


2 na 3 osoby używające Instagrama mają poniżej 35 lat.

Zobacz wykres


62% polskich millenialsów ocenia swoją przyszłość optymistycznie.  69% nie wyobraża sobie życia bez aplikacji na telefonie lub tablecie.  Najczęściej telefonu używają do budzenia się (31%) oraz poruszania się po mieście (15%).

Więcej przeczytasz tutaj


Małe zestawienie od SmartsInsight o Black Friday. Ile się co roku wydaje. Kto głównie kupuje  i w jakim kanale. Dotyczy rynku USA i UK.

Zobacz tutaj


82% młodych osób nie jest w stanie odróżnić newsa od reklamy natywnej. Osoby, które dzielą się contentem są 9 razy bardziej skłonne do zakupów. Najbardziej pożądanym prezentem na ten rok jest Hatchimal (zabawka dla dzieci).

Zobacz zestawienie od Econsultancy


Wychodzi na to, że dzieci w stanach są bardziej internetowe niż ich rodzice. I mówimy tu o dzieciach powyżej drugiego roku.

Zobacz zestawienie


Jesteś z branży podróżniczej to znajdziesz tutaj dwa świetne zestawienia. Jedno podsumowujące rok 2016, a drugie pokazujące trendy na 2017.

Zobacz tutaj oraz tutaj


2017 zbliża się szybkimi krokami. W sieci coraz to częściej można znaleźć materiały dotyczące trendów na nadchodzący rok. Tutaj znajdziecie zestawienie spraw najważniejszych dla B2B.

Zobacz tutaj


Allegro od lat prezentuje genialne reklamy Świąteczne. Ta podwyższa poprzeczkę.


To się nazywa skakać ze szczęścia 🙂


Wirtualna rzeczywistość odbierana jest silniej przez nas niż ta prawdziwa. Mimo, że ta prawdziwa potrafi być piękniejsza. Świetny insight i reklama.


Ciekawa społeczna kampania. Zaproszono dzieci na casting po to by…


Reklama H&M w reżyserii Wesa Andersena (znanego z np. Grand Budapest Hotel) z Adrienem Brody w roli głównej. Bardzo to dobre.


Dziś jeszcze jedna kampania społeczna warta obejrzenia. Ropa zbyt zanieczyszczona i zbyt złej jakości, nie trafia na rynki europejskie, a do Afryki. Powoduje to duże skażenie środowiska i choroby cywilizacyjne.