Facebook niebawem zaprezentuje nowy format reklamowy. Pod dużym, wizerunkowym zdjęciem umieszczone będą mniejsze zdjęcia. Mogą one przedstawiać packshoty – produkty z cenami pokazane na dużym zdjęciu. Format reklamowy szczególnie przydatny dla branży odzieżowej.

Przeczytaj więcej tutaj


Facebook wprowadza również jedną aplikację do jednoczesnego zarządzania kampania na Facebooku, Messengerze i Instagramie.

Przeczytaj więcej tutaj


W czasie Świąt Bożego Narodzenia zachowanie konsumentów zmienia się radykalnie. Google podsumował wszystkie tegoroczne raporty dotyczące zachowań konsumentów w sieci. Duża dawka wiedzy.

Zobacz raporty Google


Jeśli prowadzisz sklep internetowy i szukasz benchmarków u najlepszych marek na świecie to znajdziesz je poniżej. Porównane są 3 strony – Nike, Adidas i Under Armour. Porównane są rodzaje menu, pokazanie produktów,  działanie wyszukiwarki czy strona główna.

Przeczytaj tutaj oraz tutaj porównanie stron produktowych


Reklama John Lewis, prezentowana tydzień temu w godzinę zarobiła 200 000 share na Facebook. Millenialsi są dużo bardziej skłonni do zakupu produktu po obejrzeniu video.

Zobacz wszystkie statystyki od Econsultancy


40% internautów ma więcej niż 3 konta e-mailowe. 20% użytkowników i tak korzysta głównie z dwóch. Zakłada je po to by odróżniać korespondencję prywatną od marketingowej.

Zobacz pełne zestawienie tutaj


Facebook pomógł Trumpowi wygrać wybory. Dziennie prowadzono testy 175 000 wersji reklamy. po to by wybrać najbardziej skuteczną jej wersję.

Zobacz cały artykuł


Najpopularniejsze reklamy na Youtube w październiku zobaczysz tutaj. Nie mniej moim zdaniem ta budzi w człowieku wszystkie marzenia i pragnienia.


Najbardziej wzruszająca reklama tych Świąt. nie do przebicia.

Możesz zobaczyć ją tutaj


Jak obrazowo wytłumaczyć działanie mechanizmów hamowania? Właśnie tak:


 

Świetna reklama zrobiona dla lotniska Heathrow.  Pokazuje nie tylko samą podróż, ale wszystkie emocje które towarzyszą nam w tym czasie. I oczywiście najsilniejsze, najradośniejsze są w czasie powitań.