Czas spędzony na oglądaniu YouTube na TV podwoił się od ostatniego roku. W ten sposób z YouTube korzystają 2 na 3 osoby. Częściej też oglądamy go na dużym ekranie w towarzystwie innych osób.

Zobacz podsumowanie Google


Tekst o potencjale i zakusach reklamowych Amazona. Czy nowy gigant da radę przełamać passę FB i Google?

Czytaj artykuł


Jeśli social media przestają działać tak efektywnie jakby się chciało, to warto zainwestować w content marketing. On też działa i sprzedaje.

Czytaj artykuł


Nie trzeba nikogo przekonywać o tym, że opinie wpływają mocno na nasze chęci zakupowe. Tutaj jest to poparte danymi.

Zobacz infografikę


4 sposoby na recycling treści. To, że dany wpis ma kilka lat to nie znaczy, że się przeterminował.

Czytaj artykuł


Video może sprzedawać. W tym wpisie poparcie liczbowe dla tej tezy. I pokazanie dlaczego warto inwestować w tworzenia video dla produktów.

Zobacz infografikę


O tym jak Coca Cola targetowała reklamy na zdjęcia wrzucane przez użytkowników. Świetny use case!

Zobacz case


Reklama, która przewija się sama 🙂

Zobacz reklamę


Snapchat i podręczy zestaw statystyk.

Zobacz statystyki


5 ciekawych przykładów na wykorzystanie interaktywnego video. Od kosmetyków, samochodów po akcje społeczne.

Zobacz przykłady


15 najważniejszych momentów w marketingu od 2007 roku (od momentu premiery iPhone). Przegląd wart uwagi.

Czytaj artykuł


Zabawna, dobra kampania społeczna MTV. Ujmująca i nawołująca do poprawy!


Jeszcze jedna kampania społeczna. Tym razem od Whiskas. Wzruszająca.


Heineken. Open to all.