Świat w roku 2050. Fantastyczny projekt i wizja przyszłości od Kaspersky.

Wejdź na stronę


Facebook umożliwia A/B testowanie kreacji i prowadzenie optymalizacji na bieżąco.

Czytaj artykuł


Jakie są najważniejsze zasady dla dobrego contentu? Odpowiednia grupa odbiorców, korzystanie z big data oraz odpowiedni kontekst  – to podstawa.

Czytaj artykuł


60% kliknięć w bannery na smartfonach jest przypadkowe. 71% osób uważa że bannery przeszkadzają im użytkowaniu strony.

Zobacz zestawienie


Dlaczego warto wysyłać mailingi do osób do których kierujemy reklamy na FB? Dlatego, że zakupy na stronie rosną aż o 22%!

Zobacz zestawienie


Mailingi istnieją od prawie początku internetu. Nadal są niesamowicie skuteczne. Ten wpis podsumowuje ważne trendy, które pojawiły się w 2016.

Zobacz infografikę


Przepiękna reklama od Leica. Całkowicie odnosi się do wyobraźni i magii patrzenia. Zakochałam się.

Zobacz reklamę


Kiedy kupujesz te buty, doświadczasz mistrzostwa. Wiesz jak to jest być najlepszym. Czuć wibrację, dźwięki, powiew wiatru.

Zobacz reklamę


3 punkty, które zwracają uwagę na działanie e-commerce w kanale mobile. Bardzo merytorycznie.

Czytaj artykuł


Istnieją już firmy ubezpieczeniowe, które oferują zniżkę jeśli regularnie uprawiasz sport i umiesz to udokumentować. Zbieranie danych o nas zmienia rynek zdrowotny.

Czytaj artykuł


Benchmarki efektywności reklam na FB. CTR, CPC, CPA, konwersja. Bardzo przydatne dla każdego, kto inwestuje w tą reklamę.

Zobacz infografikę


Ciekawa infografika dotycząca event marketingu.

Zobacz infografikę


Co stałoby się, gdyby każdy mógł posiadać broń. Czy strzeliłbyś? Niesamowity eksperyment społeczny. To nie gra.


Z tej chmury płynie piękny napój. I życie staje się ciekawsze 🙂 Tequila!


Uwielbiam studio Aardman. Jeśli ktoś pracował w agencji reklamowej, to na pewno poczuje to z całego serca.