Google testuje autoplay w video w wynikach wyszukiwania. Chodzi o filmy pojawiające się w prawej kolumnie. Z jednej strony, może to znacząco podnieść zaangażowanie. Z drugiej strony może jednak wpłynąć negatywnie na User Experience w Google.

Czytaj artykuł


Długi ogon w SEO może być naprawdę… długi. Sztuką jest budowanie takich szczegółowych fraz kluczowych, które sprowadzą ruch na naszą stronę. O tym jak z niego skorzystać i jakie efekty może przynieść w poniższym wpisie.

Czytaj artykuł


Programmatic często wydaje się jakimś abstrakcyjnym tworem. Platformą, która pozostaje w dalekim zasięgu. Podczas gdy zrozumienie podstaw jej funkcjonowania tak naprawdę jest dość proste. O tych zasadach i podstawowych pojęciach przeczytasz poniżej.

Czytaj artykuł


Ciekawy artykuł od Econsultancy dotyczący komunikacji marek zarówno do płci męskiej jak i damskiej. Najciekawszy jest przykład Barbie, gdzie dla lalek ubranych jak do klubu, można kupić stand szatni i postawić tam Kena. Warto również zwrócić uwagę na H&M, gdzie to samo ubranie noszone jest przez mężczyznę jak i kobietę. To jednak w mojej ocenie nie trafiona próba komunikacji.

Czytaj artykuł


Porównań Snapa i Insta na rynku nie brakuje. To jednak koncentruje się na stronie reklamowej. Czyli porównanie zasięgu, demografii, dynamiki wzrostu i oferty reklam.

Zobacz porównanie


Lubię analizy stron. Można z nich dużo się nauczyć i zainspirować. Szczególnie jeśli są tworzone dla topowych, światowych marek. Tym razem mamy analizę strony Balenciaga. Tu mamy bardzo prosty design, w którym sprytne rozwiązania mają miejsce, aby wybrzmieć.

Zobacz analizę


Twierdzi się, że przycisk „Sprawdź” jest najbardziej skuteczny. Warto czasem jednak sięgnąć po coś bardziej kreatywnego. Na przykład „Share this shit”. W tym wpisie jest mnóstwo inspiracji z różnych branż.

Zobacz przykłady


Do tej pory kanał mobile nie był postrzegany jako kanał, który sprzedaje. Przez ostatni rok to się zdecydowanie zmieniło – o 50% na korzyść! Użytkownicy coraz chętniej kupują na komórkach zwłaszcza na stronach, które są odpowiedni w kontekście (produkt, lokalizacja).

Czytaj raport Google


W prosty i czytelny sposób przedstawione podejście do reklam Google Shopping. Format jest stosunkowo nowy, ale obiecujący. We wpisie praktycznie opisane podejście do cen, targetowania, dni itp.

Zobacz infografikę


Converse stworzył film zrobiony z gifów. Świetnie dobrana i skierowana reklama do młodych. Strzał w 10!


Chicken rap. KFC. Aha. Ale czy chcemy go jeść?


Jak się czują Finowie w Rosji? Doskonanle!