Foxxx news rusza z reklamami, które trwają 6 sekund (bumper ads). To niesamowite, że rynek reklamy internetowej może definiować rynek reklamy telewizyjnej!

Czytaj news


Mówi się, że 3 kontakty z reklamą wystarczają aby zbudować efektywną kampanię. Tymczasem okazuje się, że im więcej tym lepiej. Ale kolejnym progiem jest dopiero 9-10 obejrzeń reklamy.

Zobacz wykres


Z tej infografiki bardzo jasno wyniki, dlaczego Google tak intensywnie inwestuje w promowanie dobrej reklamy w przeglądarkach. Widać jak kształtuje się rynek, kto korzysta z AdBlocków i jakie motywacje za tym stoją. Co ciekawe już 16% użytkowników korzysta z AdBlocka na smartfonie.

Zobacz infografikę


Dość jasno spisany przewodnik na Snapchat. Jak się reklamować i jak targetować swoje reklamy.

Czytaj artykuł


Czerwone, zielone i pomarańczowe przyciski Call-to-action przynoszą znacząco większą konwersję w kampaniach. O tym, co znaczą kolory i jaki wybrać dla swojej marki o tym w poniższym wpisie.

Zobacz wpis


W ciągu minuty pojawia się ponad 3,5 miliona wyszukiwań w Google oraz wysyłanych jest ponad 100 milionów spamowych e-mail.

Zobacz zestawienie


Pisanie może być kreatywne. A dobrego copywriter’a może czasem ponieść wyobraźnia. Econsultancy zebrało zabawne i kreatywne teksty z branży podróżniczej.

Zobacz przykłady


Google planuje ruszyć z nową stroną główną, czyli stroną od 1996 pozostała bez zmian. To ryzykowny krok, jednak zapewne stoi za nim ogromny potencjał reklamowy. Czy ten krok jest dobry czy zły przeczytacie poniżej.

Czytaj artykuł


Najwyższy wskaźnik konwersji w content marketingu mają raporty i badania, na drugim miejscu plasują się materiały video, a na trzecim posty z social media. Najmniej efektywne są infografiki.

Zobacz badania


Nasze zainteresowania zmieniają się w czasie. To nie jest tak, że gdy przeczytamy artykuł to mamy jeszcze to mamy jeszcze ochotę przeczytać 7 podobnych artykułów na ten sam temat.  Bardziej mogą nas zainteresować historie lokalne czy treści dotyczące naszego hobby. Do tego nowy feed Google obiecuje pokazywać różne oblicza danej sprawy.

Czytaj artykuł


Do jakich potrzeb najchętniej używamy smartfona? Na pierwszych miejscach plasują się potrzeby związane z jedzenie, własnym ja i pogodą. Na kolejnych sprawy związane z karierą i zdrowiem.

Zobacz wykres


Facebook kłamał w kwestii ilości publikowanego video, kłamał jeśli chodzi o danej oglądalnościowe. A teraz kłamie jeśli chodzi o zasięgi. Nieraz maksymalny możliwy zasięg przewyższa dane z Urzędów Statystycznych.

Czytaj artykuł


Facebook stawia na promowanie wiedzy. Czyli idzie w ślady Google udostępniając zestawy statystyk, dobrych praktyk i rekomendacji. Usługa nazywa się Facebook IQ.

Czytaj artykuł


Absolutnie najlepsza reklama, którą widziałam od długiego czasu. Przemawia do duszy, nie do ciała.


Volkswagen zaprosił do współpracy niewidomego fotografa. On patrzy na nowego Arteon każdym zmysłem.


Coraz częściej widać reklamy, które nawiązują stylem do lat ’90. Jest to prześmieszne, ale budzi sentyment.