7 rad dotyczących pisania reklam AdWords, które zwiększają konwersję. Wśród nich najlepszy napis call-to-action, odliczanie dni promocji, odwoływanie się do emocji, koncentracja na promocji oraz lokalizacja – to główne wskazówki do sukcesu.

Czytaj artykuł


Na Facebooku są 4 sposoby retargetowania reklam. Na osoby, które lubią nasz FanPage, były  na naszej stronie, oglądały video, oraz zaangażowały się w canvas. Wszystkie te sposoby znacząco wpływają na osiągane konwersje.

Zobacz infografikę


Econsultancy wprowadza nowy format – rozmowy ze specjalistami. W tym wydaniu rozmowa o SEO. Co konwertuje w mobile, czy warto inwestować w AMP, co jest kluczem do sukcesu. Ciekawe i wartościowe spojrzenia.

Czytaj artykuł


Złote zasady do wysyłki mailingów. Unikaj wysyłki w czwartki oraz późno w nocy. Najlepiej celować we wczesne godziny popołudniowe oraz środy i soboty.

Czytaj artykuł


Warto śledzić konkurencję z USA jeśli chodzi o działania e-commerce. W tym artykule możecie poznać 25 największych sklepów online i zajrzeć w ich statystyki. Kto ma większy ruch z mobile i co jest czynnikiem sukcesu.

Czytaj artykuł


W bardzo dużym tempie wzrasta liczba zapytań ze słowem „best”. Wzrasta rówież liczba zapytań jeśli chodzi o recenzje danego produktu. Z punktu widzenia SEO, contentu i e-commerce to ważne trendy na które trzeba zwracać uwagę.

Czytaj artykuł


FB wprowadził nowe narzędzie. Tym razem można testować swoje kreacje – robić A/B i patrzeć na wyniki. Można wybierać odpowiednie miejsca na reklamę, lub zostawić to Facebookowi. A także targetować kreacje do klientów, którzy już kiedyś u nas kupili.

Czytaj artykuł


Orgazm Opera!


IKEA wystartowała z nowym projektem urządzania domu w wirtualnej rzeczywistości.


Niewidzialny człowiek. Czy zrobi karierę przy konkurencji Audi?