W ciągu ostatniego roku 70% millenialsów obejrzało filmy na YouTube, aby nauczyć się czegoś nowego. Aby się uczyć sięgają po YouTube 2,7 razy chętniej niż po książkę. 47% millenialsów oglądało video, aby poczuć się lepiej lub zadbać o swoje zdrowie.

Czytaj o millenialsach


Internauci najczęściej pomijają reklamy przed video, gdyż zwyczajnie nie chcą ich oglądać. Na drugim miejscu plasuje się jednak nieodpowiednia treść reklamowa dla użytkownika, a na trzecim miejscu brak czasu.

Zobacz zestawienie


AdWords oferuje nowe opcje. Podgląd dochodów w domostwie, wtyczkę do promocji i wiele innych.

Czytaj artykuł


Frazy kluczowe w SEO są kluczowe dla sukcesu strony. O tym jak podejść do ich wyszukiwania dowiesz się poniżej.

Czytaj artykuł


Aby stworzyć dobrą strategię dla marki pamiętaj o 4 rzeczach: koncentracji na konsumentach, budowania zaufania na danych, spójnej komunikacji, uważnego zaangażowania użytkowników.

Czytaj artykuł


Świetne rozpisanie budowania strategii na social media. To na co warto zwracać uwagę to szybkość i jakość odpowiedzi. Warto również śledzić jakie rodzaje postów budzą największa zaangażowanie użytkowników. Chodzi o format (video, tekst, obrazek) oraz o treści (zabawne, pouczające, inspirujące).

Czytaj artykuł


Otwieralność mailingów na mobile w ciągu ostatniego roku wzrosła o 26%! To ogromna szansa dla marketerów w prowadzeniu komunikacji.

Zobacz infografikę


Według badań content marketing kosztuje o 62% mniej niż standardowe działania reklamowe i generuje 3 razy więcej leadów. O tym jak i o czym pisać oraz z jakich narzędzie korzystać w poniższym wpisie.

Czytaj artykuł


Youtube SEO, SEO w sklepie aplikacji, SEO lokalne, SEO na stronie, SEO techniczne… I wiele innych w poniższym artykule.

Czytaj artykuł


Świetnie spisane założenia do postowania na FB. Czyli jak to robić, aby rzeczywiście przyciągnąć zaangażowanie. Artykuł jest napisany w sposób przystępny i praktyczny. Jak dla mnie daje powiew nowości.

Czytaj artykuł


Bot developer, Mixed reality designer, voice skill developer, Hologram retail display designer…Tak, to zawody przyszłości w naszej branży!

Czytaj artykuł


Tym razem seria bajecznie pięknych reklam dla Under Armour. Forma lekka, poetycka, ale bazująca na sile, a nie słabości kobiet