Wyszukiwanie w obrazkach Google do 27% wszystkich wyszukań! W poniższym wpisie przeczytacie o tym jak dobrze je pozycjonować. Jak korzystać z nazw, alt tagów, opisów. Jakie zdjęcia są skuteczne, w jakich proporcjach powinny być. To i wiele więcej poniżej.

Czytaj artykuł


Zawsze zadziwia mnie jak gigantyczny jest ekosystem digitalu. Ile obszarów firm. Mały, ale bajecznie piękny wycinek tej rzeczywistości możecie zobaczyć poniżej.

Zobacz infografikę


Analizy stron www są moim zdaniem czymś naprawdę wartościowym. Tym razem Econsultancy analizuje stronę Glossier. Strona, która dokładnie zna użytkowników i wiedzą dlaczego lubią się w określony sposób poruszać na stronie. Zdjęcia są ładne, inspirujące. Podobnie opisy.

Zobacz analizę strony


To było jedynie kwestią czasu – kolejne miejsce na Facebooku na reklamy. Tym razem jest to miejsce, gdzie sprzedajemy nasze rzeczy, czyli tak zwany marketplace.

Czytaj o reklamach


Ciekawy wpis o tworzeniu strategii na social media. Z jednej strony wiadomo, cele muszą być mierzalne, osiągalne, określone w czasie..Z drugiej strony jest też o target grupie, o wyzwania, o stawianiu tych celów, o analizie kontekstu.

Przeczytaj wpis


3 dobre rady jak tworzyć wyróżniające się grafiki na Facebooka. We wpisie są 3 rady: albo nawiązujące do klasycznego piękna fotografii, albo mające swój spójny styl, albo pokazujące zdjęcia lokalnych twórców.

Czytaj wpis


Takich wpisów nigdy nie jest za mało. Czyli zestaw rad jak zmniejszyć procent porzucanych koszyków. Pewnie Was nie zaskoczą, ale powtarzania nigdy za mało.

Czytaj rady


3 podstawowe sprawy, który każdy biznes powinien mieć w swoim Google Analitycs. Mierzenie zdarzeń, ustawianie celu oraz testy A/B. O tym jak to ustawić i dlaczego jest to ważne dowiesz się poniżej.

Czytaj artykuł


Facebook wprowadzi nowy produkt reklamowy. Będzie to płatny dostęp do walla. Pewnie część wydawców z unikalną wiedzą może zaostrzyć zęby!

Czytaj artykuł


Podręczniki Google są zawsze doskonałe. Kilka z nich prezentowałam we wcześniejszych wpisach. Dziś pojawił się podręczniki dotyczący reklamy programatycznej. O tworzeniu kreacji, grupie docelowej czy mierzeniu wyników. Wygląda imponująco.

Zobacz podręcznik


Google Analitycs przymierza się do wprowadzenia fenomenalnej funkcji. Czyli ty pytasz o dane, a on sam je szuka i udziela Ci odpowiedzi. Pytania będą musiały być jednoznaczne i proste, ale to przecież dopiero początek drogi.

Czytaj artykuł


O ADHD mówi się mało. A żeby pozycjonować rowery pod tę kategorię to jest to mistrzostwo świata!