Bardzo ciekawy artykuł o tym jak WWF podchodzi do swojej strategii komunikacji w marketingu internetowym. Współpraca z Leonardem DiCaprio, eventy z okazji Dnia Ziemii, działania na Viber. To nie jest standard, ale bardzo trafne działania które angażują społeczność w konkretne działania.

Czytaj artykuł


61% użytkowników twierdzi, że jest bardzo przejęta zagadnieniem możliwości personalizacji w e-mail marketingu. Większość widzi w tym ogromny potencjał. Cały artykuł opisuje o wybór odpowiedniej strategii i pokazuje liczne przykłady.

Czytaj artykuł


89% użytkowników jest w stanie polecić markę, jeśli ma pozytywne z nią doświadczenia na kanale mobile. Natomiast użytkownicy mający z nią złe doświadczenia są o 62% mniej skłonni do zakupów jej produktów. To są ważne, krytyczne punkty w myśleniu o biznesie.

Przeczytaj zestawienie od Google


Twitter walczy o swoją pozycję na rynku wśród mediów społecznościowych. Zajmuje się bardzo szczegółową segmentację użytkowników. Daje także możliwość live streamingu. Walczy również z fake newsami. Stara się wyróżnić i angażować.

Czytaj więcej o Twitterze


Jak wygrać wybory za pomocą FB? Po pierwsze wydaj u nich cały budżet. Po drugie zastosuj geotargetowanie, mikromomenty, segmentację, targetowanie oraz odpowiednią wiadomość. I… zostań prezydentem USA.

Czytaj artykuł


Reklama natywna przeżywa obecnie swój wzrost. Często jednak nie da się jej rozróżnić od zwykłej informacji o danym produkcie. Z takim czymś zmierzył się Instagram i dał możliwość tagowania zdjęć przez influencerów. Dzięki temu jasno mogą pokazać co jest reklamą, a co ich stylem.

Czytaj artykuł


Co jest prawdziwym wyzwaniem dla reklamy video na mobile? Po pierwsze stworzenie czegoś kreatywnego, tak twierdzi 44% respondentów. Na kolejnych miejscach jest zrozumienie tego czym jest reklama video i czego oczekują klienci.

Czytaj artykuł


Czy to reklama? Tak. Reklama tabletek, które pomagają aresztować tłuszcz. Tłuszcz nie może wjechać nielegalnie.

Oglądaj reklamę


Content generowany przez użytkownika ma największą moc w nakłanianiu do sprzedaży.  25% użytkowników czuje się ogromnie przekonanych do kupna po czytaniu opinii czy artykułów pisanych przez użytkowników. Na drugim miejscu z zaledwie 16% są reklamy SEO.

Czytaj artykuł


Chociaż 77% reklamodawców korzysta z co najmniej jednego kanału w social media, to jedynie 48% uważa że wydawane w tym kanale pieniądze zwracają się. Ich organicznym celem jest zwykle zwiększanie świadomości marki i angażowanie konsumentów. Jeśli chodzi o ROI to za najlepszy kanał uważane są działania SEO, Contentowe i E-mailowe.

Czytaj artykuł


Nie każdy może być takim bohaterem. Ale możesz pomóc tym, którzy zawodowo są bohaterami na co dzień.